Tuesday, July 6, 2010

Blog baru untuk diterjah!!


Hallo2...amie's here...sebenarnya dah lama nak wat promosi untuk blog ni...cume masa yang x berkesempatan...jadi dikesempatan ini..sambil tengah menonton tv ni...cik amie nak wat promosi sikit...sebelum tu cik amie nak citer sikit tentang latar belakang penulis blogger ni...Jom baca...


Nama panggilan yg cik amie slalu panggil : 
Abg Zul

Siapakah dia?
Dia adalah pakwe kpd kakak saya...tapi itu dulu...skrg dorang dah clash...



Sejak bile die terlibat dengan blog?
Sebenarnya dah lama gak..sebab masa cik amie br aktifkan blog cik amie suruh die jadi follower...so masa tu die dah memang dah create blog tapi tak aktif...tapi setelah menerima nasihat daripada cik amie..die mula mengaktifkan dirinya dengan blog...hihi.....



Apa yang menarik tentang blog die tu?
Hihi..sebenarnya blog ni...menceritakan tentang kakak saya...die terlalu sayangkan kat kakak saya....yerla..bukan mudah kita nak melupakan kekasih pertama kite ni...harap korang x bosan baca blog pakwe kakak saya...hihi...sebab die pun suke baca blog saya...so saya juga akan menyokong blog die...Hidup abg zul!! hihi....



Adakah die masih single?
Yer..die masih single...tapi kalau nak tau maklumat lanjut sila hubungi die sendiri...hehe

Ok...dah cukup cik amie wat promosi utk blog Abg Zul...Jadi sekarang dah tiba masa untuk korang terjah blog die beramai2...click jer link kat bawah ni...


Sebelum tu cik amie ada pesanan...masa korang mula2 bukak link abg zul ni..nanti akan ada kuar words...


CONTENT WARNING!!

So you all just accept and click

I understand and continue.....

ok..enjoy your time with my blog....:)

0 comments: