Thursday, July 29, 2010

Today is my birthday!!


Hallo2..amie's here..hehe...saja nak wat announcement hari ni..hari ni my birthday...yang ke berapa ek...korang kan dah tau..x payah kasi tau la yer..hehe...hari ni juga merupakan my first class...dah lama x mengajar tutorial ni..akhirnya berjaya jugak menghabiskan kelas pertama ku..(^_^). Disebabkan masa yang terhad untuk tutorial iaitu 1 jam..maka aku x delah sempat nak wat seisi suai kenal..hehe...yang lawak tu bile ada student cakap...

"Cik..saya ni dah tua..saya dah 3 tahun tinggal semua benda...manalah saya ingat voltage divider..KVL....semua tu..."

Macam2 ragam student kat kelas..lawak pun ada..haha..

Esok pun ada kelas lagi gak..seksyen lagi satu plak...minggu depan saya bercuti ke Sarawak..yahoo!! Jadi kelas hari khamis xde tapi hari jumaat tetap ada..

p/s : hari ni kak liza kate nak makan mee goreng..ermm...x sabar nak rasa..hehe...

5 comments:

alif said...

maap la cik amie..xpasan bsdey cik amie arini..pape pn, hepy besdey ye..(^-^)v moga ditunaikan segala hajat n impian cik amie..dimurahkn rezeki, dipermudahkan segala urusannya..dprmudahkn jln idupnya..amin..(^-^)v

amie hani said...

tq for your wish...(^_^)

Lizawati said...

amie..sorry smlm amie xdpt merasa mee goreng kak liza..last minutes plan changed..insyaAllah len kali kalo ada rezeki amie, kita mkn mee goreng version kak liza lak eh ;)..heheh

amie hani said...

kak liza...i'm waiting for that!!

Amyza_nia said...

happy birthday..salam perkenalan,,,,