Friday, April 15, 2011

Jalan-jalan cari makan - Putera Ayu


Hallo2....miss amie is here....ok kali ni nak citer pasal semalam...as usual..setiap hari khamis saya mesti akan pergi meru..untuk pergi mengajar la.. so location kali ni adalah Putera Ayu di Padang Jawa..teringin nak makan kat sini pas tengok Jalan2 Cari Makan kat tv3 hari tu...so kali ni saya pergi ngan bayah..dan dekat jer pun nak pergi...kalau dr uitm simpang 3..straight ke padang jawa lalu JPJ...and then jumpa traffic light simpang 4 terus jer...dalam 100m nampakla Putera Ayu sebelah kanan...

Semangat giler kitorg berdua tangkap gambar...sampai orang lain tengok pun plek...hehe...Jom kita tengok....


menu di Putera Ayu






pemandangan air terjun buatan bersama ikan2 yang berenang di dalam kolam.....




suasana kedai yang nampak eklusif....




tisu special ada tulis Putera Ayu





Air tembikai laici..harganya RM4.50 (mahal sikit la....)



keoteow kungfu...harganya RM 5.50 (standard price la...)



Special pic...ami dan bayah....

Wah...berseri2 kan gambar bayah kan...kalah cik amie kan....hehe...x pelah orang yang dah nak kawen bulan depan kan...mestilah seri dah naik...hehe....so far untuk makanan kat kedai ni...saya kasi 3 star ***. Oklah bolehlah untuk di makan...hehe...bagi yang sudah lama mengenali saya...saya ni memang cerewet sedikit bab makan ni...kalau x sedap...mesti saya x habiskan makanan yang saya makan....hehe...

Oklah...cukuplah review saya sampai disini sahaja...sehingga berjumpa lagi....Daaa...

0 comments: