Monday, February 22, 2010

Saya sedih...


Nape saya emosi ni..x kesah la..nak emosi gak..hehe..saya sedih..bila awak x contact saya..x kesahla awak baca atau x blog saya..tapi saya tetap jugak nak cakap di sini..im so sad..walaupun kawan2 saya suka kata saya jiwang ke ape ker..x kesah la semua tu..kan blog ni tempat luahan perasaan..jadi disini..saya ingin meluahkan perasaan bahawa saya sedih...tapi kan..perasaan sedih ni bukan boleh difikirkan sangat...kang kite pk..kite jadi lebih sedih..kita sedih pun..die x kan contact kite kan...hati kita pun bertambah sakit kan...

Kat sini saya juga nak share ngn kawan2 sekalian...kadang2 kan..saya rasa..saya ni melayan orang terlalu baik plak...tapi orang tu plak..x plak melayan kita ngn baik...tapi nak wat camana..hati saya jadi x tenang plak bile nak wat jahat kat orang..im not saying that i am a kind girl..but maybe...i'm learn from mistake...buat ape nak buat jahat kat orang..walaupun orang tu wat jahat ngan kite..kite x perlu la nak membalas die balik ngn perbuatan jahat..biarlah Allah sahaja yang menentukan apa yang terbaik buat dirinya...

Apelah yang saya membebel malam2 ni kan..dah kul 11 lebih dah..dah xde keje membebel plak..meluahkan perasaan la ni malam2 buta..hehe..xtau la kul brp sy nak tdo ni..esok..tengokla esok...kalau saya rajin saya letak la post baru...esok nak jogging..chaiyok!!Ok..bye2 semua..see u all again..

0 comments: