Thursday, February 25, 2010

Marilah datang beramai2 menyaksikan tournament bowling at MIBC, MITC Melaka


Hallo2..amie's here...nak ajak korang semua datang beramai2 ke tournament bowling antara jabatan di UTeM pada hari sabtu ini iaitu 27 Februari 2010 pada jam 9.30 pagi. Boleh juga menyaksikan saya bermain bowling pada hari sabtu tu..hehe..main double..pada lane no.16. Datanglah beramai2 menyokong saya, pasukan saya dan menyokong fkekk..hehe...Bagi permainan ini kitorg kene main 5 game..mest penat kan nant..x pernah pun saya main 5 game..paling banyak pun 3 game jer saya pernah main...Ini dikira cubaan kali pertama saya mewakili fakulti dalam bermain bowling..sebenarya saya xde la terre..tapi saya nak cuba bermain..lagi pun dapat main free lagi...sebab fakulti yang bayar..hehe

Malam tadi, saya dan bayah p training..main 2 game...game pertama oklah..boleh dapat 100 lebih jatuhan mata..bila game ke-2..dah kureng sikit...asyik masuk longkang..jatuhan pin plak hanya 80 lebih..masih lagi kene improve skill bermain saya ni..hehe...yang penting kene maintainkan kalau boleh nak la lebih 100 mata pada setiap game. Doakan saya dapat wat yang terbaik pada perlawanan nanti..walaupun saya tau saya x leh menang keseluruhan pun game tu..yang penting dapat meningkatkan kemahiran skill bermain bowling nii..dan yang penting dapat mengeratkan silaturrahim...(^_^).

Ok..sokonglah amie hani dan sokonglah fkekk....(^_^). See you all in my next post.


"Majulah sukan untuk UTeM"

0 comments: