Monday, February 1, 2010

Picnic di Pengkalan Balak


Hi everybody..dah lama x tulis kat blog ni..sbnrnyer xde la bz..mungkin x ada mood nak menulis..hehe..hari jumaat yang lepas iaitu 29 Jan 2010, aku, ida dan latif telah dijemput ke family day bayah di pengkalan balak..so..family bayah and family amzary pun ada sekali..

Memang best sangat acara yang telah diaturkan pada hari itu, ada bbq dan sukaneka pada waktu malam. Tiga sukaneka yang ada iaitu bola pingpong..sebuah kotak diikatkan pada pinggang dan peserta dikehendaki menggoyangkan punggung supaya bola ping pong dapat jatuh..hehe..kumpulan bayah yang disertai oleh amzary dan adik syed telah kalah..dapat no.3..hehe

Gambar-gambar di pengkalan balak pada waktu petang :


Kami Bertiga


Aku dan Bayah

Permainan kedua adalah macam permainan rebut kerusi..tapi yang ini kita kene berebut masuk dalam bulatan..bayah dapat no4..hehe..aku?Aku dapat no3..hehe..dan yang last skali adalah mengutip duit syiling dalam tepung..acara ini hanya untuk kanak2 sahaja..

Gambar-gambar sukaneka :


Acara menggelekkan bola ping pong



Acara berebut masuk dalam bulatan..top4 pemain..hehe


Acara mengutip duit syling bagi kanak2

Hari tu memang asyik makan jer..makan nasi, makan ayam, makan ikan..hotdong..sampai sakit perut..hehe..anyway memang best..thanks bayah..(^_^)

Gambar posing di waktu malam :


Aku dan bayah


Kami Bertiga

Kat Pengkalan Balak ni boleh mandi..tp aku x bawak baju pun..lagi pun segan nak mandi..haha..yg mandi..latif, amzary dan lain2..aku, bayah dan ida x mandi pun..main air jer..hehe..

Thanks for our sponsor for this bbq...bayah dan amzary..dont forget our next plan picnic at waterfall, pahang..(^_^)

0 comments: