Monday, February 8, 2010

Happy Birthday Firdaus!!


Happy Birthday Firdaus yang ke-3. Pada 5 Feb 2010 yang lepas iaitu hari jumaat genaplah umur firdaus 3 tahun..my lovely nephew..hehe..Kakak aku siap tempah kek secret receipe untuk Aus..kebetulan suaminya baru sahaja balik dari jepun setelah 3 bulan kursus. Kakak aku masak nasi minyak, udang masak kari, ketam masak sambal merah, sayur campur dan x lupe sate haji samuri..(^_^). Tetamu yang datang makan semua kata nasi minyak buatan kakak aku sedap..tapi aku rase ade yang kurang..iaitu rase nasi tu tawar..dan ketam tu masin..haha..aku memang pakar rasa dalam masakan..hehe..Kakak aku pun mengaku nasi die tawar..yang peliknya org lain kata sedap jer..haha..

Kat sini nak share gambar kek hari jadi firdaus dan makanan2 lain semasa hari jadi firdaus..gambar cik niah kasi kereta remote control lupe nak ambik..so xdelah nak share ngn kawan2..


Kek Hari jadi Firdaus..Special made from Secret Receipe Bangi


Sate Haji Samuri


Agar-agar atau orang panggil lengkong (dlm jawa..hehe)


Nasi minyak, udang, ketam, sayur dan hidangan lain..


Hidangan di atas meja kecil


Firdaus tengah potong kek

And last skali..gambar acik niah bersama raihana..hehe


Ucapan acik untuk firdaus..semoga Aus panjang umur..jadi budak pandai bila dah besar nanti..dan sayang kat acik niah slalu..hehe

0 comments: