Tuesday, March 27, 2012

Birthday Celebration for Mazwin with Endless Love


Hallo2...miss amie is here...cerita yang masih panas ketika menulis di blog ni..kira-kira 2 jam yang lepas kami iaitu cik amie, azura dan halma telah membuat surprise birthday party for Awin kat Little Taiwan..surprise yang betul2 menjadi...hehe..of course as usual..our good planner adalah cik amie...hehe...Adakah selepas ini cik amie boleh bertukar kerjaya daripada seorang pendidik ke wedding planner plak?hehe..

Tajuk entry kali ni adalah "Endless Love"...Ermm...apakah itu? Endless love adalah nama kek sempena birthday Awin...iaitu yang bermaksud..cinta yang tidak berkesudahan...atau pun cinta yang akan berterusan sampai bila2...so orang yang makan kek ni akan saling mencintai? hehe...Kek yang sangat sedap..puas makan...tapi x leh makan banyak2 kang gmok plak kan...kek ni beli kat King's Confectionary tapi x leh kasi tau la harga die nanti Awin tau..hehe...

Masa dok fikir2 kat kedai kek tadi sempat gak snap gambar ni..hati dah terpikat ketika melihat design yang cantik...dan ada cinta di dalamnya bak kata penjual kek ni...hehe..


tengah usha2 kek mana yang sedap..



ni la hasil kek yang telah siap ditulis...




acara memotong kek....tapi kenapakah muka cik amie nampak x bermaya? hehe...





kami berempat..makanan bukan main banyak atas meja....hehe




Bagi yang ingin mencuba makanan Taiwan bolehla datang ke Little Taiwan ni..location adalah di The Sphere, Bangsar South City...jangan risau makanan disini adalah halal dan owner die adalah melayu...bagi cik amie sedap dan mengenyangkan makanan disini cuma bagi yang menggemari masakan yang pedas mungkin kebanyakan masakan disini adalah tidak pedas sangat macam makan cili padi...hehe...Tapi sekali sekala boleh cuba untuk tukar selera..

Fokus kat gambar makanan plak...


zura yang order...





awin yang order...



Yang kelakarnya kali ni cik amie dan halma boleh plak order makanan dan minuman yang sama...hehe...dua2 mempunyai gerak hati dan citarasa yang sama plak kali ni...hehe...


citarasa kami berdua...


Habis dah ketiga-tiga birthday party dah buat untuk zura, halma dan awin. Hopefully, this semester would be our last semester in um...Selepas ni masing2 akan berpisah dan pulang ke tempat keje masing2...cuma awin jer la lain die unimap...so semoga kenangan2 ni boleh dijadikan satu memori yang indah apabila berjumpa kelak...dan slalu la baca blog AMIE HANI kan...hehe...Oklah..cukup sampai disini jer cik amie bercerita...hingga jumpa lagi...Daaa..

0 comments: