Wednesday, March 21, 2012

Majalah yg best untuk dibaca...


Hallo2...miss amie is here..hari ni nak share tentang majalah yang baru dibeli di Pekan Buku um ni...thanks to zura yang belikan cik amie majalah ni...majalah ni kali pertama cik amie tengok..dan x pernah pun baca..bila kali pertama baca terus tertarik..majalah Al-Islam...edisi kali ni banyak info2 yang menarik seperti Fadhilat solat subuh..fadhilat solat tahajud...bagi sesiapa yang ingin ringan jodoh..rajin2kan lah diri untuk solat tahajud..banyak fadhilatnya..benda yang susah untuk kite buat seperti bagun tengah malam untuk bersolat ini lah..banyak fadhilat yang tersembunyi yang ramai orang tak tau..nak tau lebih lanjut kene beli majalah ni ok!!

Selain itu...ada info cara untuk bertayammum....cara mandi wajib..dan macam2 lagi la yang menarik..tak rugi untuk membelinya...walaupun majalah ni nipis mungkin ada yang mengatakan agak mahal apabila dikatakan hargnya RM 6.50 tapi jika dibandingkan dengan membeli barang2 yang tidak ada faedah dan manfaatnya..alangkah ruginya jika kita tidak membelanjakan rezeki yang telah diberikan oleh Allah ke jalan yang betul..dan bermanfaat.

As usual kene tengok pictures....hehe....


Majalah Al-Islam


topik yang disukai...jodoh..



fadhilat solat tahajjud





 Bagi sesiapa yang tercari2 majalah baru untuk dibaca boleh la cuba membaca majalah ini...Sharing is caring!! Ok...cukup sampai disini jer cik amie bercerita...jumpa lagi...Daaaa...

1 comments:

muhamad fakhrullah tajuddin said...

Majalah Solusi lagi mantap kak tp mane2 sumber ilmu semuanya mantap. Dulu al islam ni ada sikit kontroversi tp skang tak tau la citenye..