Tuesday, July 3, 2012

Berkongsi rahsia kecantikan - untuk mengatasi tumit yang pecah


Hallo2...miss amie is here..hari ni cik amie nak berkongsi sedikit tips rahsia kecantikan...tentang bagaimana untuk mengelakkan atau bagaimana untuk mengubati tumit yang merekah...daripada pengalaman cik amie sendiri yang  mengalami tumit yang merekah...mesti rasa x selesa kan...mula2 tu cik amie ada mencuba produk krim yang khas untuk tumit yang merekah ni...bila pakai krim tu memang la kulit menjadi lembab..tapi rekahan di tumit masih sama...

Jadi untuk mengatasi masalah ini...cik amie minum Soy Collagen Nurbeautyline...beberapa hari lepas minum rekahan di tumit sudah hilang..Soy Collagen Nurbeautyline ini memang elok untuk kecantikan kulit..masalah kulit menggelupas pun dapat diatasi.

Mungkin ramai yang berpendapat...belum lagi umur 30 dah nak minum collagen..takut? tapi bukankah lebih baik mencegah daripada mengubati...sekarang ni memang sudah ada banyak produk di pasaran yang menggunakan collagen..tinggal nak pilih jer...tapi cik amie suka Soy Collagen Nurbeautyline ni sebab :

1) Rasa die sedap..cik amie x suke minum susu..jadi dengan mengambil soya boleh la xnak minum susu...hehe

2) Harga die berpatutan..

3) Ada 16 vitamin mineral..di zaman sekarang ni terlalu banyak makanan fast food..dan terlalu banyak penggunaan bahan pengawet..jadi kita kekurangan makanan yang berzat dalam badan...jadi memang elok kite makan makanan yang dapat memberikan vitamin..

4) Tahukah anda...dengan mengambil collagen ini..anda boleh menstabilkan berat badan anda? Bagi yang kurus, berat akan bertambah...dan bagi yang berisi, berat akan turun..Cik amie pernah minum soy collagen ni selama 2 bulan..berat turun 2kg tanpa diet..(^_^).

5) Collagen juga penting untuk menstabilkan hormon..melawaskan pembuangan air..

6) Soy collagen juga mencantikkan dan mencerahkan kulit...


"SHARING IS CARING"


Sedikit tips untuk anda bagi yang sekarang tengah mencari produk apa yang ingin diminum...dan sedikit info bagi sesiapa yang belum mengetahui...tapi bagi sesiapa yang tidak pernah mengambil collagen..tindakbalas adalah lambat sedikit berbanding bagi sesiapa yang pernah mengambil collagen..dan bagi yang sudah berusia..mengambil masa yang agak lama untuk melihat perubahannya..

Nak buat promotion sedikit ni...hehe...bagi sesiapa yang berminat untuk membeli soy collagen ni boleh pm cik amie...


normal price : RM 39.00


Harga promotion : RM 50 untuk 2 kotak..
1 kotak : 10 sachet
(Selagi stok masih ada)



Belum cuba belum tahu!!
"CIK AMIE BERCAKAP DARIPADA PENGALAMAN BUKAN OMONG KOSONG...(^_^)"

Bagi yang berminat boleh pm cik amie di hainama_297@yahoo.com. Harga di atas adalah exclude postage. Oklah hingga jumpa lagi...Daaa...

0 comments: