Saturday, January 2, 2010

Jalan2 di taman pertanian


Hi..bertemu kembali..kali ni aku dah ada idea nak tulis kat blog ni..jadi aku nak share ngn kawan2...Pada 26 dec 2009 yg lepas, aku dan family pergi ke taman pertanian atau orang panggil bukit cerakah atau taman cahaya kat seksyen 8 shah alam. Aku memang recommend this place ni kat u all..bcoz tempat ni memang best, besar dan banyak tempat untuk dilawati such as taman orkid, taman haiwan, rumah empat musim, taman rempah ratus, ada rumah budaya dan ada tempat main paintball dan kat sini juga ada skytrex..so pada sape2 yg nak wat aktiviti lasak..this is the right place u can make activity such as jungle tracking, flying fox...lebih2 leh tengok kat laman web skytrex ni..bayarannyer plak oklah rm 11.00 bagi sapa2 yg berminat..

Aku dah janji ngn anak2 sedara aku ni nak bawak dorg tengok musim salji ni..so tarikh 26 dis ni dipilih sebab hari cuti + nak p rumah kenduri sepupu aku kat shah alam gak...hari tu memang ramai org..jd kitorg kene beratur tunggu bas..setelah dapat naik bas aku sempat gak berposing ngn anak sedara aku ni...




Tempat pertama yg dituju adalah rumah 4 musim..klu nak masuk dalam rumah 4 musim ni kene bayar rm 3.00 bagi dewasa dan rm 1.00 bagi kanak2. Memang sejuk giler musim salji ni..plak tu aku pakai baju kurung...memang sejuk sangat2 la..walaupun sejuk kitorg tetap sempat berposing untuk dijadikan kenangan..hehe

aku dan mak...

ni gambar aku dgn kakak aku...


Memang best la p taman pertanian ni..so aku memang sokong kalau ada sape2 yg nak p tu..(^_^)

0 comments: