Friday, January 8, 2010

main bowling di melaka...


Aku baru balik main bowling ni..bayah semangat nak keneng2kan aku ngn cikgu zul..so tu yg malam ni aku, ida, bayah, latif (tunang ida), amzary (tunang bayah)..sori bayah klu silap nama tunang..hehe...melawan team cikgu yg suke main bowling..haha...

Pukul 8.10 malam..aku dah pun sampai kat pusat bowling tu..so sementara tunggu yg lain..aku, bayah dan tunangnyer lepak2..sambil makan popcorn..popcorn ni rase pahit..tp x kesahla kitorg tetap makan jgk...aku dan bayah sempat berposing sambil menunggu ketibaan dorg...

aku dan bayah..

X lama pastu ada la 2 org cikgu ni yg datang..ini ke cikgu zul?aku cakap dlm hati hati jer la..hehe..x kesahla..x lama pastu ida dan latif pun datang..pastu aku pun join dorg..so yg dah dtg 9 org..so kitorg ambik 3 lane sahaja..so..aku, ida dan latif satu team..bayah, tunang bayah dan cikgu zul satu team..dan team lagi satu tu..team cikgu2 dan adik bayah ( 5 org).

Bayah cakap cikgu zul yg pakai cap ni..o..ok..cikgu zul ni memang pandai main bowling..aku memang kagum la..total markah die 168 markah..bayah dan tunangnyer kalah teruk..hehe..for my team...of coz la the winner..cik amie kan..hehe...sori latif dan ida..hehe

Pukul 915 dah habis main..so pastu kitorg tgu la tgu team cikgu2 ni x hbs lagi..memang la aku puji cikgu zul ni pandai main bowling..tp aku cam x berkenan plak kat die..ape la aku ni kan..dah la x berkenan kat cikgu zul..aku cakap kat bayah plak.."Aku berkenan dengan yg baju hitam tu.."..sambil gelak..haha..x boleh la state nama die kat sini kan..bahaya..sebab aku x tau status budak baju hitam tu kan..

Lepas habis main, aku, bayah dan ida sempat berposing..kamilah anak dara yg bertudung hitam sama malam ni...hehe...



ni gambar aku, ida dan latif (tunang ida)..gambar team kitorg..hehe


ni gambar bayah dan tunangnyer...


Bayah datang kat tempat kitorang..pastu die kate tunang die cakap..tempat pertama dalam team die jatuh kepada cikgu zul..dan dalam team kitorg..pemenang mestlah jatuh kepada awek cikgu zul..Ha??..Bayah..ko memang nak kena ni..masa kat tempat bowling..bayah suke sangat menggosipkan aku ni..entah ngn cikgu zul..entah ngn si baju hitam..siap tanya aku lagi..nak no tepon x..memang nak kene bayah ni..

Bile ida dan latif cakap nak balik..aku pun nak ikut balik la..aku segan plak..tinggal ngn bayah..dan cikgu2 tu semua..lagi pun pasni dorg nak p makan sama2..mungkin balik lambat..sian arfah tinggal sorg2 kat rumah kan..dan aku ni plak..bukan leh drive malam2 kalau x pakai spek ni..so kul 9.45 malam...aku pun balikla..

Macam tu lah ceritanya..kisah ku bermain bowling kali pertama di melaka..anyway..hope pasni leh main lagi..(^_^)..Ok..see u all in next post..keep in touch always..adios..

2 comments:

nadia.yusof said...

amie, terer eh kau skrg.. dulu2 masa kmpp men asik masuk longkang je.. hehe.. btw, latif tu dak Elektrikal UTM kan? familiar la..

amie hani said...

tu la..tiba2 jer jadi terre main bowling malam tadi..aah latif tu bdk mekatronik utm..sama batch ngn ko rasenyer...