Thursday, March 18, 2010

Hari yang sangat letih....


Erm..letihnya hari ni..nak tulis post pun x bersemangat..pagi tadi tolong cari final year project untuk tahun 2005-2009..dari bilik kebal ke bilik fail aku mencarinya..and then naik turun nak cari grade sheet untuk tahun 2005 - 2009..untuk tahun 2008 - 2009 dah ada...untuk tahun 2005 - 2007 x dapat cari sebab penyelaras die dah sambung belajar..mane maklumat pun xtau..tanya orang2 kat sini dorang kate 2005 dorang x keje kat sini lagi...mane nak cari ni...hari isnin dah kene akredetasi..esok kene p dengar ceramah plak...

Aku plak...memang x larat dan rasa nak demam...hari ni satu hari x makan...dan ni baru jer habis lab...kene berdiri 3 jam...sampai ada student kata..."Puan ni nampak penat jer...asyik jalan ke sana sini round 1 lab ni...". "Memang saya penat pun..semalam saya main netball...". Kamu ni kejap panggil saya cik kejap panggil saya puan...ape2 jer la...

Student tadi semangat tul wat eksperimen...yer la..markah dah tampal..markah carry marks dah kuar...ada yang x skor time lab..tu yang dorg nak skor lab4 ni..lab yang terakhir...rase petang ni x dapatla nak main netball..sebab dah x larat sangat...satu hari dah x makan...bukan x nak makan...tapi sebab x de kawan nak makan...aku ni plek sikit...aku x nak dan x suka makan sorg2..kalau xde kawan nak makan...aku x nak makan....tadi halma pun pose...kak liza dan kak jimi ada induksi...bayah plak kuar ngn tunang die...lezah plak dah makan...dan waktu tengah hari aku...aku habiskan membuat diskusi tentang skema jawapan lab4...

Before balik nak solat dulu...nak bwk kertas lab report pun rasenya x larat nak marking...nak tdo jer...boleh x? Malam tadi aku x boleh tdo..kul1 baru leh tdo...itu pun nak kene dengar lagu dulu..lagu jiwang2 yang boleh buat aku tdo...haha...dah dengar lagu baru rasa ngantuk..hehe..Jam dah menunjukkan kul6...nak solat pastu kemas2...dan terus balik...rehatkan badan dan fikiran...dan jangan pk pasal orang lagi...Ok...see you all again in my next post...Daa....

1 comments:

DyaNz said...

suh la..ehem..ehem...nyanyi..la la la