Wednesday, March 17, 2010

OMG...aku dah hitam!!


Hallo2..amie's here...nak citer ni...citer sedih...huhu...tadi aku main netball wat pertama kalinya...main kat padang pusat sukan....kul5 lebih aku, kak liza, kak jimi, bayah dan kak shida telah sampai..jadi kitorg pun mainla baling2 bola..cam kanak2 riang plak..hehe...rupa2nya fakulti lain pun ada training gak kat situ...bila dah kul6..barulah nampak muka kak alisa..kak zarina...kak normi...dan kak aisah paling lambat sampai...haha..

Beria2 aku main...dah la rase nak demam hari ni..pening kepala aku..tapi aku teruskan gak main netball untuk fkekk..hehe...sampai kul6 lebih..aku dah x tahan giler..macam nak pengsan...mintak air kat kak jimi...pastu dah ok sikit..ramai yang menegur aku..baru sekejap jer main kulit amie dah jadi hitam...Oh..tidak...aku ni memang x leh kene panas..cam puteri lilin la plak..hehe...sebab aku cepat sangat jadi hitam...dah kene sunburn kali pertama training...pasni jadi legam plak...oh tidak...!!

Aku pun siap berlatih serve main bola tampar..lame giler x main bola tampar...bolehlah..kadang2 serve lepas..kadang2 x...kak jimi kate aku leh main..ha...betul ker? Cam x percaya plak..haha...Kak jimi kate xpe..main cukupkan karom..kita dah ada pemain handalan cam badar..kak fauzana..dan sape ntah lagi...so jangan risau kite leh menang..poyo jer..haha...

Bayah dah menunjukkan bakatnya sebagai seorang GS..sebab die tinggi dan dulu pun memang die main shooter...so die lah harapan kami...chewah...hehe...aku sebagai shooter? Oh..jangan harapla...confirm x masuk...haha...bagus gak main netball ni...kalori aku terbakar dengan banyaknya...leh jadi kurus kan...hehe...cume muka aku jadi hitam...sedih...huhu...kate bayah kite kena pakai sunblock ni...kalau x jadi hitam...betul gak tu..tapi aku mane ade sunblock...ish...kene cari ni..poyo jer...sebab x nak jadi hitam...haha....

Tadi aku telah berjaya mark paper bdk2 ni sebanyak 60 orang..Yes!! So ada dua orang budak kelas aku dapat full mark iaitu 20 markah...baik x cik amie? hehe...yang lain2 average la...yang teruk pun ada gak..sape suruh ponteng kelas kan...esok merupakan lab aku yang terakhir...yahoo!! Pasni dah xde kelas dah...tinggal nak marking lab report yang banyak giler...baca banyak2 pun leh jadi pening...hehe...

Banyak plak malam ni aku tulis kan...mungkin orang yang ada blog ni memang pandai menulis dan suka menulis kot...hehe...perasan jer lebih...hehe...Oklah...cukuplah untuk hari ni..dah penat dah main netball dan bola tampar satu hari ni..malam ni nak tdo awal...tdo ngn lena bersama bantal dan tilamku...hehe...Ok...See u all again in my next post. Daa...

0 comments: