Wednesday, March 17, 2010

sakit tekak bila bangun pagi...


Hallo2..amie's here...bila bangun pagi tadi terasa sakit tekak...Adakah aku nak demam? Argh..tidak..dan x boleh sama sekali..hehe...Semalam baru sahaja habis jaga test 2...budak2 cam ni tau jer aku jaga kelas kat BK11...boleh plak dorg pilih nak aku jaga...sama cam test1..budak yang sama aku jaga masa test2...aku rasa soalan x susah pun..tapi budak2 ni kata susah..one student siap datang ke depan tunjuk kat aku betul ker ape yang die buat tu..tau2 jer dorg ni aku yang mark paper dorang..dan hari ni baru nak start mark paper..tinggal lagi 3 hari nak marking paper...argh...60 student banyak tu...marking lab report yang ke-3 pun belum lagi....rushing2...

Semalam hujan lebat...lepas jaga test x boleh balik terus..6.45 ptg..barulah aku balik..aku x kene hujan pun..apesal aku sakit tekak ni..kene minum air banyak2 ni..keputusan karom semalam...fkekk kalah..dan aku x dapat main gak..sebab kene jaga exam...so next game ialah netball iaitu pada next monday..so kitorang kene berlatih betul2 ni..hehe..So petang ni..wat pertama kalinya..aku akan turun berlatih main netball...(^_^). Kul2 ni..kene jaga exam lagi..gantikan kak zarina..die p kursus induksi...so aku tolongla jaga die...Emm..teringat pasal tolong ni..bayah kata nak blanje aku minum air...sebab aku tolong jaga sorg student die jawab test hari isnin lepas..emm..kene tuntut ni..hehe..kemanalah hilangnya bayah pagi ni...keta die ada..tapi bile kat bilik xde plak..tinggal ku sendirian..huhu..poyo jer kan...haha...

Oklah..nak siapkan division long report untuk budak2 ni..hari kene tampal kat depan bilik...pastu leh la start marking...Ok..daa..see u all in my next post...(^_^)

0 comments: