Monday, November 22, 2010

Jalan-jalan cari makan - Bintang Side Walk Cafe


Hallo2...miss amie is here..setelah puas 5 hari bercuti di kampung..akhirnya cik amie menulis kembali..hehe..baru jer masuk keje hari ni..nak citer pada hari sabtu yang lepas bangun awal semata2 nak hantar keta untuk polish + wax di seksyen 7 shah alam..nak cantik punyer pasal..kene lah berkorban masa, tenaga, wang kan..yang pastinyer hasilnyer memang memuaskan..nanti saya wat post khas untuk edisi keta plak yer..ok..sebab hari tu kul 9.30 dah sampai kat seksyen 7 shah alam pastu kedai x bukak lagi so apa lagi pergilah cari kedai makan..semua kedai mamak yang ada..ramai laki plak tu...xnak la..last2nyer saya singgah di Bintang Side Walk Cafe kat Bintang sebab..1st x ramai orang dan second xde la ramai laki..hehe..

Makanan yang saya order adalah Nasi Lemak dan Ayam Goreng..harganya RM 5.50. Waiter tu kate ayam belum goreng lagi..so die tanya boleh  saya tunggu 5 minit lagi? So saya kate bolehlah..cakap jer 5 minit tapi saya tunggu 15 minit. Bila makanan sampai tengok rupa oklah..nice..tapi bile dah makan..rase ayam x fresh dan sambal nasi lemak tu masam..dan rasenyer cam sambal semalam yang disimpan dalam peti pastu die panaskan jer bila ada orang order..telur pun cam x masak..ermm...memang x lalu makan..separuh pun x habis makan..bukan niat nak membazir tau..tapi takut makan kang sakit perut plak...

Jom tengok my review for this cafe.....





Suasana kedai...memang ada banyak menu kat kedai ni..tapi x tau la berapa lama nak kene tunggu utk dptkan makanan...



Tukang masak..bahagian dapur..




Nasi lemak yang dah makan sikit..untuk hidangan ni 1 star * only i can give...not recommend to others
 Ok..cukuplah sampai sini sahaja saya punyer review..jumpa lagi..Daaa....

0 comments: