Tuesday, November 23, 2010

My recommendation - Posh Car Care


Hallo2...miss amie is here...hari ni nak citer pasal baru2 ni saya baru pergi wat polish 3 steps + wax...ermm...sebab dah x tahan sangat tengok keta ada calar sana sini...pastu nak hilangkan bekas accident hari tu..dah ada duit barulah boleh pergi hantar...setelah membuat research di internet menggunakan google dan yahoo...nak cari location yang bagus...akhirnya location yang dipilih adalah Posh Car Care di seksyen 7 shah alam berhadapan dengan uitm shah alam pintu ke-3 dan kedai pula berhadapan dengan Pasaraya Bintang. Kedai ni menggunakan Meguiars sebagai produk utama dan for sure you all pernah dengar nama produk ni kan...yang dikatakan bagus..

Pukul 10 pagi saya datang hantar kereta dan kul 5 petang barulah siap..yang bestnyer siap dapat free lagi cuci enjin kereta...(^_^). Tokey kedai siap belanja air lagi untuk saya. Sementara menunggu kereta nak siap tu terpaksalah saya naik bas pergi ke Plaza Alam Sentral dengan fiqah (anak sedara saya yg sulong). Rasa dah lama giler x naik bas..naik bas mini pun dah x tau tambang berapa..nasib baik masih ingat lagi naik bas ape untuk ke PKNS, Shah Alam..hehe..

Kedai ni wat keje memang bagus la..cermat dan teliti..sebelum die polish tu die lekat plaster kat windscreen dan tempat2 yang lain untuk mengelakkan ubat polish tu merosakkan cermin kereta. Dan hasilnya..bekas accident hari tu dah hilang..Alhamdullilah..kereta pun dah cantik sekarang..dah berkilat..memang puas hati...4 star **** untuk kedai ni..Harga untuk wat polish 3 steps + wax hanya RM188 sahaja. Ok la tu kan..sebelum ni pernah tanya kat Melaka tapi kedai tu kata RM300 mahal kan..Dengan harga RM 188..siap cuci kereta, vakum kereta, polish, wax, cuci enjin kereta..kan berbaloi sangat2 tu..Nanti dapat la kad member kedai tu..lepas 5x pergi kedai tu korang akan dapat free car wash..

Jom tengok hasil kereta...gambar ni memang ambik masa baru jer kereta siap...




Suasana kedai..difahamkan lelaki yang berbaju hijau ini merupakan salah satu tokey kedai ni...muda lagi orgnyer...





Gambar ni diambil setelah 2x polish..berkilat kan...






Gambar ni plak ketika dorg tgh wat wax..dorg tengah mengelap






Dari pandangan tepi plak..puas hati..berkilat..dan calar berkurang...




Gambar dibawah cahaya matahari plak..bersinar..puas hati..(^_^)


Ermm...macam mana? Berminat untuk try? Cuba jangan x cuba..ok pasni kita pergi tempat tinted plak kalau ada rezeki..Bagi sesiapa yang ingin mengetahui maklumat lanjut tentang kedai ni..boleh la melayari website dorang di....




Satu hari ni kedai ni hanya boleh ambil 1 kereta sahaja untuk wat polish..sebelum datang tu boleh la kol dulu..boleh kol Wong Chien Yuen 017-3947100 untuk wat appoinment. Juga kedai ni ada cawangan di subang tapi katenyer yg cawangan shah alam ni dah dijual dengan org lain tapi masih menjalankan perniagaan yang sama..cume tokey jer la lain. Ok cukup sini..Daaa..jumpa lagi in my next post...(^_^)





1 comments:

Lizawati said...

thanks 4 d info..bertuah tokey kedai nie dpt cik amie as his customer..mana taknya dpt pujian pastu dpt promosi free agi hihi..