Friday, April 16, 2010

Bengkel Sukarelawan di Port Dickson!!


Hallo2...amie's here. Nak announce ni..untuk 17 & 18 April ini iaitu esok...sabtu dan ahad..saya tiada di rumah..kene menghadiri bengkel sukarelawan yang dianjurkan oleh Pusat Islam Utem. X sabar nak pergi rasanya...macam2 aktiviti kat sana...ada kembara malam...ceramah..esok kul 7 pagi dah kene berkumpul di depan cafe pelajar..jadi saya x sempat la nak update blog untuk sabtu dan ahad ni..tapi jangan risau...balik jer dari PD saya terus update blog..hehe...

Banyak yang saya nak citer ni...tapi x berkesempatan ni..hari ni ada seseorang yang pandang saya sampai 2 kali..hehe...Nak tau siapakah die dan kenapa dia pandang saya macam tu? Kene tunggu post saya seterusnya...x leh citer lebih2...bahaya..hehe..

Esok saya akan pergi bersama Bayah, Kak Liza, Kak jimi dan Kak Aisah..yang lain2 saya x kenal..esok baru kenal..hehe...Ok..jumpa lagi!!

0 comments: