Saturday, April 10, 2010

Tiba2 ku menangis di malam hari...


Tiba2 jer aku nak bukak facebook seseorang tu pada malam ini..baca comment2 yang dah lama..dan tiba2 aku terbaca satu komen luahan hati seseorang..ayatnya yang ikhlas menyuarakan rasa hatinya untuk memikat seseorang tapi die merasa die tidak berpijak pada bumi yang nyata tiba-tiba membuatkan hati ini rasa terharu apabila membacanya..dan mengalir air mata apabila membacanya...dan aku rasa aku jiwang la plak malam ni..hehe...dah malam tak reti nak tdo lagi plak..

Tak semua orang di dunia ini yang mempunyai keberanian untuk meluahkan rasa hatinya...termasuk diri saya sendiri..hehe..dan tak semua orang pandai memberi hint kepada orang yang disukainya..itu juga termasuk diri saya..hehe..dan kadang2 orang rasa memendam perasaan itu lebih baik..tapi sebenarnya kita tak sedar memendam kan perasaan boleh membuatkan hati ini jadi sakit..yerlah kalau kita tak cuba manalah kita nak tau kita ni berjaya atau tidak kan..manalah tau ada rezeki dan ada jodoh dengan si dia kan..manalah tau..jadi cubalah dulu..sekurang2nya kita boleh tau jawapan dari si dia dan kita tak akan rasa menyesal di kemudian hari..dan manalah tau sebenarnya kan die pun ada hati kat kite kan..cuma die pun x berani nak meluahkan..senang2 kalau dua2 pemalu..pakailah orang tengah..hehe..walaupun caranya nampak kurang gentleman..tapi cara ini boleh berjaya..jadi kamu2 di luar sana..chaiyok2!!! Berusahalah untuk cintamu..jangan biarkan si dia diambil orang..lagi2 jika si dia seorang yang beriman...berperwatakan baik..pandai menghormati orang tua..sebab pada zaman sekarang ini susah nak mencari orang yang baik2 ni..hehe...Jadi berusahalah!!!

0 comments: