Thursday, April 8, 2010

Mimpi adalah mainan tidur atau petunjuk?


Mimpi..kadang2 adalah mainan tidur dan kadangkala mimpi juga boleh jadi petunjuk..malam tadi ku bermimpi..aku bermimpi akan dipinang orang..haha...yer pun ada orang nak meminang janganlah orang itu sepupu aku...x best betul mimpi malam tadi..hehe..Bercerita tentang mimpi ini..kadang2 mimpi ni boleh membawa maksud kepada diri kita...

Kat sini nak citer sikit maksud2 mimpi ni dan pengalaman mimpiku sendiri pada waktu dulu2 yang pernah ku alami..jom kita share sama2...

Adik kak liza - pernah bermimpi giginya tertanggal...dan x lama kemudian...ada dikalangan saudara maranya yang meninggal

Mimpi aku - aku bermimpi menaiki kereta bersama kawanku yang bernama asma..ketika dalam perjalanan aku terserempak dengan ular yang pertama..ia agak besar..dan x lama kemudian muncul ular ke-2 yang agak kecil...bagiku maksudnya akan hadir 2 lelaki dalam hidup aku...masa mula2 aku mimpi aku xtau pun apa maksud mimpi itu..tapi sekarang aku dah tau sape 2 ekor ular tu...hehe..Memang sorang besar sikit dan sorang lagi kecik..hehe...

Mimpi dipatuk ular orang kata akan dipinang orang..hehe...bila la aku nak mimpi dipatuk ular ni..mimpi jumpa ular dah...dipatuk jer belum..hehe...Macam mana mimpi anda plak? Jom share sama2 apa mimpi korang malam tadi. Ok jumpa lagi yer...Daaa...

0 comments: