Sunday, May 16, 2010

Akhirnya dapat gak resepi...yahoo!!


Hallo2...amie's here..hihi...nak citer ni...setelah lamanya...akhirnya barulah aku berjaya mendapatkan resepi "IKAN BAKAR YANG SEDAP" daripada family tunang bayah..kali pertama rasa masakan family tunang bayah adalah masa kitorang pergi bbq kat Pengkalan Balak hari tu...kebetulan malam tadi tunang bayah ajak pergi rumah die kat Bukit Lintang..sebab dia ada wat bbq...so bayah ajaklah aku sekali supaya leh tanya resepi masakan ikan bakar tu...sebab dah lama sangat aku mintak resepi tu..dah berbulan2 jugak la..dan akhirnya malam tadi berjaya gak dapatkan resepi tu...hehe....Thanks to bayah!!

Disebabkan resepi yg special ni..so x leh la nak publish resepi ni...hehe...wat masa ni..belum lagi nak wat ikan bakar tu sebab kat rumah kat Melaka ni xde tempat pembakar ikan tu..lagi pun kena la tunggu kak liza ada kat rumah..sebab die dah x sabar nak rasa makan ikan bakar resepi istimewa ni..hehe...dan pagi tadi bayah pun telah confirmkan kat rumah die ada periuk kukus...so pasni dah leh la start nak wat kuih apam dan kuih seri muka...hehe

Bayah dan kak jimi juga telah mencadangkan untuk membuat bbq di tepi pantai...chewah...hehe...tapi x tau la bila..dan leh la kite try resepi special ni..ok..atas permintaan mereka berdua ni..nanti kita buat yer...kak liza nak ikut x? Cepat betul masa berlalu...tinggal lagi 3 minggu jer kak liza nak kawen...pasni die nak pindah rumah dah...dan tinggal lagi 2 minggu jer nak pergi Langkawi!! Yahoo!! Apesal excited sangat ni...hehe...Dan akhir bulan ni nak pergi I-city..sebab dah lama teringin nak pergi...nak tengok pemandangan lampu2 yang cantik di sana..nak bergambar...hehe...

Dan last sekali..tahun ni merupakan tahun pertama saya menjadi tenaga pengajar..so saya nak wish...


"SELAMAT HARI GURU KEPADA KAWAN2 KU YANG MENJADI GURU DAN SEMUA GURU2 TERMASUKLAH CIKGU SAYA, PENSYARAH SAYA...DAN SEMUA GURU YANG ADA DI DUNIA INI"

THANKS FOR YOUR TEACHING, KNOWLEDGE & EVERYTHING!!

Oklah...cukup sampai sini post saya..nanti kita jumpa lagi. Daa...

0 comments: