Thursday, May 20, 2010

Be positive...


Hallo2..amie's here..today i want to be a positive girl...stop thinking about negative things!!  Rase dah malas nak fikir benda2 yang x berguna..yang x ada motif dan benda yang x ada penghujung. Apakah benda yang x ada penghujung tu? Apa2 jer la...yang seangkatan dan berkaitan dengannya...

Kadang2 tu memang la kite x nak pk pasal benda tu...tapi kadang2 benda tu datang gak...tu yang menyampah kan..kalau boleh biarlah fikiran terhadap sesuatu itu pergi jauh2...terus lupa...kan best kan kalau macam tu...tapi setiap perkara yang kita nak lupakan pastinya mengambil masa untuk melupakannya...betul x?

Sebenarnya post ni nak post semalam...sebab tu tarikhnyer semalam..tapi yang perenggan bawah ni baru jer saya tulis hari ni...so hari ni saya sambung lagi..hehe...semalam tiba2 dapat panggilan daripada kak liza suruh gantikan die jadi presentor...die tepon kul11...pastu time tu jugaklah nak kene present pasal research..apa lagi menggelabah la...haha...cepat2 print proposal dan baca...pastu tepon kak shima dapatkan maklumat...hampir 1 jam gak la study..pastu bila dah yakin saya pun naik atas..rupa2nyer ramai jer orang kat atas..and then turn saya second last..saya pun xtau la apa yang saya merepek masa present proposal...haha...yang penting sekali...

"KAMI BERJAYA MENDAPATKAN RESEARCH TU..WALAUPUN BUDGET TELAH DIPOTONG..."

Tu lah my first experience kene present proposal kat sini..orang lain punyer la nervous nak kene present..tapi saya dengan selambanya masuk dah la tu..xde perasaan plak tu..hehe...anyway..it is good experience for me...we must look confident although we not expert in that area..hehe...My dream...I want to be a good presentor in a one day...that will be..InsyaAllah....Ok..cukuplah sampai sini...Daa...

0 comments: