Tuesday, May 18, 2010

Layan tag Miss Nadia Yusof plak..hehe


Hallo2...amie's here...kali ni cik amie cuba merajinkan diri untuk menjawab tag daripada cik Nadia...hehe...Jom layan...................


MUSIC

suke muzik yang jiwang2..layan perasaan..haha..pastu suke lagu hip hop

Favourite singer : faizal tahir, one nation emcee, ahli fiqir



MOVIE

Entah..dah lama x tengok...tv pun jarang tengok...


FOOD

suke makan nasi yang dimasak kat rumah...

x suke makan biskut dan roti...melainkan xde makanan..haha

x suke makan junkfood....x baik untuk kesihatan


DRINKS

favourite drink : teh o ais limau

kene minum air yg ada limau supaya dapat kuruskan badan..haha


FAVOURITE PAST TIME

entah...xde jawapan boleh x? haha....



BOOKS

Favourite book : La Tahzan (Jangan Bersedih) sebab apa...lepas baca buku tu saya dah jadi
orang yang berfikiran positif..dan dah x sedih2...hehe

Sekarang dalam proses nak habiskan baca buku "Jangan Melampaui Batas"
dua-dua buku adalah penulis yang sama...iaitu Dr. Abdullah Al-Qarni...
saya memang peminat buku die...haha


MAGAZINE

sekarang pun dah x rajin baca majalah...ape nak jadi ngn aku ni..hehe



FAVOURITE LEPAKING PLACE

mestilah kat rumah..hehe


SPORTS

suke main squash..tapi kat sini dah xde geng nak main squash....


SUBJECT

suke semua subjek yang ada kaitan ngn elektrik...hehe



IDOLS

Seorang umat yang mencintakan Rasullulah S.A.W


COLOUR

saya suka warna kuning sebenarnya....

tapi skrg hidup saya dah penuh dengan warna ungu..kereta ungu dan baju nak warna ungu...tudung nak ungu...

dan my blog juga ungu...


FLOWER

of course bunga ros...hehe


FRUITS

favourite fruits mestilah buah naga...elok untuk kecantikan muka...hehe


CARTOON

Sin chan...sebab...bile tengok citer tu teringat kat misae mak sin chan...sebab dulu2 ada orang panggil
aku misae...haha...sebab aku garang...macam misae...dan suke memasak....


Ok...dah puas jawab soalan...kali ni x nak tag sape2..sian korang..hehe...

0 comments: