Sunday, May 23, 2010

Tanganku bengkak..sakitnya...


Hallo2..amie's here...semalam merupakan pertandingan volleyball antara PTj..dari pagi sampai la petang...daripada x nak main sampailah kene paksa main..akhirnya kami berjaya tempat ke-2. Hasil daripada tempat ke-2 tu tangan kami bengak2..huhu...main dari pagi sampai ke petang...mestilah sakit kan..plak tu bagi aku yang x biase main...dan memang x terre langsung main..haha...

Ok...yang pasti...tahun depan saya x nak main lagi? Ok...muktamad...jangan paksa saya main lagi..kalau nak main bowling ker...netball ker...karom ker...boleh ajak saya main lagi..hehe...semalam balik tu dah letak balm..dan alhamdullilah...hari ni dah surut sikit lebam tu..bolehlah nak menaip post kat sini..kalau x..nak angkat benda berat pun x larat..nak taip msg pun x larat..huhu..tapi hari ni saya dah cergas balik dah...dah boleh masak..hehe...dah berapa hari asyik kak shima jer yang memasak jer kat rumah..hehe...Ok..hari ni saya nak memasak untuk masakan tengah hari...pastu petang nnt saya nak wat kuih apam untuk pertama kalinya...yahoo!! Doakan jadilah kuih apam saya tu yer...hehe..nanti kalau jadi saya post kat sini esok yer...hehe...Ok..cukuplah sampai sini jer coretan saya ni...nak pergi masak ni..hehe...Daaa...

0 comments: