Wednesday, May 12, 2010

Aku pening...I need help!!


Hallo2..amie's here..erm..nak citer ni..sekarang ni musim penghantaran Program Jangka Pendek (PJP)..wat research untuk jangka masa yang pendek 1-2 tahun..tapi aku x idea nak watpe plak..masalahnyer aku pening...aku xtau nak join bidang mana...dulu2 masa keje kat klang..aku dah decided awal2 aku nak wat intelligent control..pastu dah dapat tawaran UITM..untuk sambung master by research..sekarang ni..sampai sini aku x leh ambik control plak...argh..camana ni? aku didalam dilema...

Bidang apa yang aku nak wat sebenarnya..memang masih lagi ada masa untuk aku berfikir..tapi lebih baik aku start berfikir daripada sekarang..bidang ni penting..sebab itulah yang akan menjadi hala tuju kita nanti...kite pun nanti akan menjadi supervisor untuk student2 kita...wat masa ni aku dah boleh jadi supervisor untuk budak diploma...tapi wat masa ni xde lagi la..mungkin sem depan akan ada...

Aku pun xde lah basic yang mendalam tentang intelligent control ni..sebab masa aku degree dulu aku wat pasal image processing..pastu sekarang nak tukar angin..x nak wat image processing lagi..tapi xde idea nak wat bidang ape...bagi sape2 yang ada cadangan tu..bolehlah suggestkan kat saya...especially kepada yang tengah sambung master ni..mesti banyak idea kan..walau ape2 pun...aku tetap sayang kat elektrik...walaupun kat sini aku x dapat nak mengajar elektrik...Oklah...cukuplah disini coretan ku di waktu pagi...Daaa...

0 comments: