Tuesday, May 25, 2010

Anugerah Pekerja Cemerlang!!


Hallo2..amie's here..hari ni merupakan hari anugerah pekerja cemerlang...so semua staff diwajibkan pergi...pagi tadi sampai kul 8.30 pastu tengok semua staff lain rush nak pergi something jer...rupa2nya hari ni merupakan Hari Kualiti..ada anugerah bagi khidmat pekerja cemerlang..so tunggu bayah sampai...kul 8.45 aku, bayah, kak liza dan kak irda baru lah bergerak ke dewan besar...dan majlis belum lagi bermula...

Seperti biasa..selepas sahaja NC sampai kami akan menyanyikan lagu UTeM Terbilang..best lagu ni...i like it...tapi aku x hafal lagi..kami menyanyi dengan iringan koir...



Hari Kualiti UTeM...penyampaian anugerah khidmat pekerja cemerlang...

 

Bayah pun x hafal lirik lagu..haha


Aku, kak liza dan kak irda sempat berposing masa menyanyikan lagu tadi...hehe




Bayah dan aku...

Aku pun nak gak anugerah khidmat cemerlang tu..selain daripada sijil...dapat gak hadiah duit iaitu RM1,000.00...mestilah aku nak kan..hehe...dan aku akan berusaha mendapatkan anugerah tu..hehe...ambitious woman...hehe...nanti dah naik jadi lecturer..aku akan berusaha gigih..chaiyok2!! Wat kak liza...sekarang turn akak nak dapatkan anugerah tu...chaiyok2!!

Tadi pas habis makan..makan free pas habis majlis...aku ternampak 'Si dia'..hehe...ada jodoh ek asyik terjumpa jer..hehe...pas habis key in attendance kami pun terus balik...x sangka plak kami sampai kat tempat parking sama2..hehe..ada jodoh lagi nampaknya...hehe..tapi tu la...aku ni leh tengok die jer la..tapi x mendekati die pun...haha..semua orang suke tengok orang hensem kan...normal la tu kan..hehe...selalu jer berangan2 bila la die nak tegur aku ni..hehe...asyik lalu lalang kat depan bilik tapi kalau die asyik tunduk jer..ermm...susah gak tu...

Oklah...cukup sampai sini jer coretan...harap2..'si dia' x baca blog saya...hehe..Daaa...

0 comments: